Splošni pogoji: 
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in s Splošno uredbo o varovanju podatkov (GDPR). Ti pogoji predpisujejo pravila v zvezi z uporabo spletnega portala www.davis.si. 
Lastnik in upravljalec www.davis.si (v nadaljevanju Spletna trgovina davis.si) je podjetje REDOX d.o.o.. (v nadaljevanju tudi prodajalec/upravitelj), Obala 114, 6320 Portorož, matična številka:5801516000, ID za DDV: SI58442707, ki ima dolgoletno tradicijo na področju prodaje Davis opreme in elektronike.
Pred vsakokratno uporabo Spletne trgovine davis.si mora obiskovalec oz. uporabnik pazljivo prebrati navedene splošne pogoje in morebitne posodobitve. Predpostavlja se, da se uporabnik z uporabo te spletne strani in z oddajo naročila s trenutnimi splošnimi pogoji strinja. V primeru, da se s pogoji ne strinja, uporabnika prosimo, da spletno stran zapusti.

Opredelitev pojmov
* prodajalec/upravitelj je podjetje Redox d.o.o., Obala 114, Portorož
* kupec je registriran uporabnik, ki je opravil nakup v Spletni trgovini davis.si
* obiskovalec Spletne trgovine davis.si je neregistriran uporabnik, ki si izdelke v Spletni trgovini davis.si ogleduje
* Spletna trgovina davis.si je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov

Registracija uporabnika
Vsak obiskovalec Spletne trgovine davis.si si lahko ogleduje izdelke in cene brez registracije. Za možnost nakupa je potrebna registracija, ki je brezplačna in ne obvezuje uporabnika k nakupu.
Vsak registriran uporabnik z registracijo pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja oz. organizacije. Geslo je zaupno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan posredovati verodostojne podatke ter varovati svoje uporabniško ime in geslo tako, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba oz. samostojni podjetnik, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Redox d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.
Redox d.o.o. in pravne ter fizične osebe oz. samostojni podjetnik, ki opravljajo pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti urejajo s pogodbo v pisni obliki oz. sprejemom splošnih pogojev. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Postopek nakupov
NAROČILO ODDANO: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka dalje ima kupec možnost v roku ene ure preklicati naročilo. V primeru, da naročila v roku ene ure kupec ne prekliče, se šteje, da je prodajna pogodba sklenjena. S klikom na potrditev naročila potrjujete, da se strinjate s plačilom izdelka ali storitve in sprejmete obveznost plačila naročila. 
NAROČILO V OBDELAVI: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v čakalno vrsto za obdelavo. Obdelava naročil se vrši ob delovnikih v delovnem času podjetja Redox d.o.o.. Kupcu so na spletni strani prodajalca vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila v razdelku Moj profil. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 
NAROČILO ZAKLJUČENO: Prodajalec blago pripravi za osebni prevzem ali odpošlje, če gre za dostavo z dostavno službo. Ko naročilo dobi status ZAKLJUČENO, kupec prejme po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo zaključeno. 

Izvedba ali preklic naročila
Prodajalec bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O prejemu vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
Prodajalec lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. V tem primeru kupec prejme na elektronski naslov sporočilo, da naročilo NI SPREJETO z razlogom zavrnitve.
Kupec lahko naročilo prekliče v roku 1 ure od oddaje naročila v razdelku Moj profil/pretekli nakupi. Ob tem prejme sporočilo na elektronski naslov, da je NAROČILO PREKLICANO. 
Naročene artikle (ne glede na način prevzema) je kupec/naročnik dolžan prevzeti v 8. dneh od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu, v nasprotnem primeru se kupcu/naročniku zaračuna pogodbena kazen, ker se neprevzem naročenih artiklov šteje za nenapovedan enostranski odstop od nakupa (pogodbe). Prav tako se pogodbena kazen zaračuna v primeru, da je naročilo stornirano prepozno (ko so naročeni artikli že pripravljeni za prevzem kupca ali odposlani).
Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo znaša najmanj 10% vrednosti naročila oz. najmanj 30€.
Cene in DDV
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Spletne trgovine davis.si. Registracija je brezplačna in brez obveznosti, uporabniku namreč ponuja samo dodatne ugodnosti. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Redna cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici in se ne želijo registrirati v Spletno trgovino davis.si. 
Vse cene vsebujejo 22% DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Spletna trgovina davis.si si prizadeva, da so objavljeni podatki točni, se pa lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa. Spletna trgovina davis.si izdelka stranki ne bo prodala po ceni, ki bi bila škodljiva za prodajalca.

Dobavni roki
Dobavni roki:
-Dobava 1-2 dni (običajno 1 dan): 
 Pomeni, da bo blago izdobavljeno v tem roku pri osebnem prevzemu. Če je način plačila “po predračunu”, rok začne teči po prejemu plačila po veljavni ponudbi na naš TRR. Pri dostavi prek dostavne službe je ta rok ustrezno podaljšan glede na dostavne pogoje dostavne službe od 1-3 dni.
-Dobava 3-10 dni:
Pomeni, da bo blago izdobavljeno v tem roku, ki začne teči od prejema nakazila na TRR. Pri artiklih, ki imajo tak obavni rok, je plačilo možno samo “po predračunu”.
Za vse zgoraj navedene dobavne roke pri spletnem naročilu velja, da je blago pripravljeno za prevzem oz. odposlano, ko na elektronsko pošto prejmete obvestilo, da je naročilo ZAKLJUČENO.

Načini plačila
 V Spletni trgovini davis.si so omogočeni naslednji načini plačila:
OSEBNI PREVZEM NA SEDEŽU PODJETJA, Obala 114, Portorož
z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),
z nakazilom na račun upravitelja Spletne trgovine davis.si – Redox d.o.o. (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena) – prevzem blaga ni možen, dokler nakazilo ni vidno na našem TRR-ju. 
s PayPal nakazilom

Sklepanje in arhiviranje pogodbe
Prodajna pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.
Arhiviranje pogodbe:
Sklenjene pogodbe se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja Redox d.o.o. v Portorožu, Obala 114.
Kupec lahko kopijo pogodbe pridobi z zahtevo, ki jo po elektronski pošti pošlje na naslov: redox@redox.si Navesti mora znesek nakupa, datum nakupa in po možnosti izdelke, ki se nanašajo na predmetni račun. 

Vračilo blaga
Fizične osebe (potrošniki) lahko v 15 dneh od nakupa pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, odstopijo od pogodbe in izdelke vrnejo na sedež upravitelja Redox d.o.o.. Prodajalca o tej želji pravilno pisno obvestijo najkasneje v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti na naslov prodajalca. Podjetje Redox d.o.o. ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Garancijske nalepke oz. pečati ne smejo biti odstranjeni. 
Priložena mora biti kopija računa.
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
· če je kupec že odprl varnostni pečat ali odstranil ali poškodoval originalno embalažo oz. je že uporabil aktivacijsko kodo za uporabo programa.
· če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.
· če gre za potrošni material.
Kupnino bo prodajalec v roku 15 dni vrnil na račun kupca (le ta mora biti ob vračilu naveden). Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga ter v primeru, da so izdelki rabljeni, poškodovani, brez originalne embalaže ali s poškodovano originalno embalažo, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. 

Garancija in pooblaščeni servisi
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Nekateri artikli v naši ponudbi nimajo garancije (npr. potrošni material, programska oprema).
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se izdelek ne more reklamirati pri pooblščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
Proizvajalec oz. pooblaščen serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno.
Če izdelek nima priloženega garancijskega lista (komponente, ki morajo biti strokovno vgrajene in se ne morejo samostojno uporabljati, ampak so sestavni del naprave), velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju Redox d.o.o..
Če artikel vračate v garancijo, je zaželjeno, da se ga dostavi oz. pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov v servis v garancijskem obdobju po pošti je obvezen predhoden dogovor na kontaktni e-mail redox@redox.si, z namenom učinkovitejšega reševanja reklamacijskega postopka. Podjetje Redox d.o.o. ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk.
Podjetje Redox d.o.o. ne odgovarja za morebitne fizične poškodbe, ki bi nastale pri dostavi artiklov v servis ali iz servisa.

Stvarne napake
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Kupec ima možnost prijaviti in uveljavljati svoje pravice, če meni, da kupljeni izdelki ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in Spletno trgovino davis.si o tem pravilno ter v zakonskem roku obvesti.
V tem primeru lahko kupec zahteva, da:
– se napaka na izdelku odpravi ali
– se vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– se izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– se vrne plačani znesek.
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, prodajalec zahtevi ugodi v roku osmih dni. V nasprotnem primeru prodajalec v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja Redox d.o.o., Obala 114, Portorož, pisno obvesti kupca, da je napaka sporna. Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, se kupcu po zaključku postopka izdelek vrne v enakem stanju, kot je bil prevzet.

Dostopnost informacij
Spletna trgovina davis.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
    * identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
    * kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
    * bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
    * dostopnost izdelkov
    * pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
    * vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    * način plačila in dostave
    * časovno veljavnost ponudbe
    * rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
    * pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Varovanje osebnih podatkov
Upravitelj spletnega mesta www.davis.si, podjetje Redox d.o.o., je v skladu Splošno uredbo o varovanju podatkov (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov  zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov in se zavezuje k trajnemu varovanju le-teh.
Zbiranje osebnih podatkov v spletni trgovini
Med brskanjem po straneh spletne trgovine vaših osebnih podatkov ne zbiramo. Za dostop do storitev spletne trgovine (nakup) nam posredujete osebne podatke, ki jih vpišete ob registraciji v spletni trgovini.
Ko postanete registrirani uporabnik Spletne trgovine davis.si, nam posredujete osebne podatke:
ime in priimek, naslov e-pošte, naslov stalnega bivališča, telefonsko številko, drugi naslovi za dostavo.
Če želite uporabljati spletno trgovino kot pravna oseba, zbiramo tudi podatke, ki se nanašajo na pravno osebo:
naziv pravne osebe,
naslov pravne osebe,
identifikacijsko številko za DDV, ali je zavezanec za DDV, matično številko pravne osebe.
Po prijavi v spletno trgovino zbiramo podatke o vaši uporabi spletnih storitev (pretekli nakupi, seznam želja).
Podatkov, ki jih Zakon o varstvu osebnih podatkov definira kot občutljive, ne zbiramo.
Ob obisku spletne trgovine se na vašem računalniku namestijo piškotki (cookies); to so podatkovni elementi, ki vsebujejo podatke o obiskani strani in uporabniku. Podatki o uporabniku so tisti, ki ste jih sami vpisali. Piškotki omogočijo hitrejši dostop našega spletnega mesta, lahko pa jih kadarkoli izbrišete.
S potrditvijo vnesenih osebnih podatkov dovoljujete, da Redox d.o.o.. zbrane podatke obdeluje v svojih zbirkah in jih uporablja za naslednje namene:
izpolnjevanje pogodbenih obveznosti;
statistične obdelave;
obveščanje strank o morebitnih napakah, popravkih in spremembah pri izdelkih in storitvah;
Redox d.o.o. ne bo posredoval ali prodal vaših osebnih podatkov tretjim osebam. Uporabljali jih bomo za izvedbo nakupov in drugo potrebno komunikacijo.

Odveza odgovornosti
Spletna trgovina davis.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru bo upravitelj kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se Spletna trgovina davis.si trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Vračila, pritožbe in spori
V podjetju Redox d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Redox d.o.o., Obala 114, 6320 Portorož, ali na elektronski aslov redox@redox.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 
V podjetju Redox d.o.o. bomo v najkrajšem možnem času potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče, v Kopru.da